zondag 17 april 2016

Paspel

Net voor de paasvakantie begon wou ik nog 'rap' een kleedje maken. Eéntje met een stofje dat al heeeeeeeel lang in de stoffenkast lag, meer bepaald al van aan de start van mijn naai-carrière dus zo'n 2 jaar :) Ik kocht er direct een fluo-gele paspel bij, die tot nu toe ook altijd is blijven liggen.



Ik wou 'rap' een kleedje maken - omdat er wat veel mooiere stofjes van de nieuwe collectie onderweg waren :) - en koos dus voor een mouwloze once upon a party met een wijde rimpelrok voor Lotte die zot is van zwieren en besloot om die fluogele paspel eindelijk te gebruiken. 
Ik was van in het begin fan van paspel, maar al snel bleek dat niet altijd even gemakkelijk om mooi te verwerken... Ik liet de paspel dus al snel achterwege en maakte kleedjes zonder. Stilaan begin ik het weer wat te gebruiken en mede dankzij een betere naaimachine, lukt het nu wel goed :)























In al die tijd vond ik ook fluogele rekkers en speldjes die ik kocht omdat ik wist dat ik die paspel daar liggen had en dat ik daarmee dus de outfit helemaal af kon maken. Van één van de rekkers knipte ik het bloemetje af en dit gebruikte ik als een soort broche.

Lotte is alweer tevreden en haalde maar al te graag haar modellen-troeven boven :)







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen