donderdag 6 oktober 2016

Oops... I did it again!

Dit stofje is er ééntje waarbij ik geen enkele seconde twijfelde en gewoon direct naar mijn winkelwagentje klikte. Oorspronkelijk koos ik een ander zwart-wit stofje om erbij te combineren, maar de fantastische dame achter Piekewieke stuurde me even een berichtje om te melden dat de stofjes qua kleuren toch niet bij elkaar pasten. Hoe zalig is dat!? Ze keek even mee welke stofjes er wél bij pasten, stuurde foto's door en hielp mij zo bij mijn keuze. Echt, enorme fan van deze aanpak. En zo dankbaar daarvoor!

Ik koos uiteindelijk het mooie effen stofje van Art Gallery, maar het komt enkel subtiel voor in de knoop. Dé knoop ja... Je lees het goed, ik deed het weer: ik koos voor Just knot it! Het is gewoonweg een fantastisch patroontje en Lotte staat zo mooi met het model. Ook al heeft ze nu al 3 jurkjes ervan in de kast.





De bedoeling is deze keer om het in de winter met een effen truitje onder te dragen, dus ik liet het open ruggetje voor wat het is. Ik vind het nu eenmaal mooier dan met het knopenpad ertussen.



Ik vond de perfecte zalmkleurige paspel erbij en werkte het kleedje verder vrij sober af. Het stofje is zo mooi dat het voor zichzelf spreekt!



De fotoshoot was een schot in de roos aangezien "de chique madame" (dixit Lotte's juf en nu ook zijzelf) haar glitterlaarsjes voor de eerste keer uit de kast mocht nemen.
Zeg nu zelf: hoe zou je zelf zijn!? :)











Patroon: Just Knot It - Mind The Whale
Stof: Double Gauze Swan Lake - Birch Fabrics (Piekewieke)

4 opmerkingen: