maandag 21 november 2016

Little birthday-princess

Mijn kleine meisje... 5 jaar wordt ze deze week. Zo klein is ze dus niet meer!
Als meisje van 5 jaar weet je al héél goed wat je wil. En in haar geval is dat een prinsessenjurk, zeemeerminnen, lange haren, krullen, roos, goud, glinsters, taart, feest, cadeau'tjes,... Maar veeleisend is ze niet hoor :p


Cadeau'tjes kreeg ze in overvloed van alle gasten, een feest kreeg ze zelfs 2 keer, een taart kopen we al 5 jaar op rij bij Katrien van Sweeter than Sweet en voor al de rest moest mama maar zorgen ;)


De stof voor het jukje is echt een musthave voor mijn prinses! Roos, goud en zeemeerminnen. Dit kon niet anders dan een dromerige jurk worden.
Ik koos (opnieuw) voor once upon a party met achteraan de mooie V-hals, zalig patroontje!
Ik nam de lage taille en verlaagde nog een centimeter omdat Lotte daar zo mooi mee staat.


De rok móest zwieren dus ik gebruikte 2 keer de stofbreedte.
Het móest ook een dromerig jurkje worden wat alleen kan met zo'n mooie rimpelmouwtjes!


Als extra glinstertjes koos ik voor het touwtje dat ik bij veritas vond. Ik heb er lang over getwijfeld wat ik er precies mee zou doen, maar het kleine strikje vooraan maakt het jurkje echt af!


Dochterlief kreeg de gevraagde krullen (en ooooh wat ben ik jaloers op haar mooie haren!!!) én daar bovenop kreeg ze glitterspray in haar haar die ik mocht lenen van een collega'tje.


Ik moet je niet vertellen waarschijnlijk dat mijn kleine, nee, grote meid in de wolken was! Ze stond te springen voor een fotoshoot en haalde daar weer geheel uit zichzelf de beste poses aan.

Sorry voor de overdosis foto's, maar ik kan echt niet kiezen... :p












Hoe graag ik haar zie, dat kan ik echt niet met woorden omschrijven... To the moon and back and back and back and back...



Stof: Mermaid Magic Blossom - Michael Miller by Sarah Jane (Toverstof)
Patroon: Once Upon A Party - Ienemiene

11 opmerkingen:

  1. Wauw! Prachtig! De foto's, de jurk, maar vooral jouw knappe dochter! Happy birthday liefje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat een groot compliment van zo'n naai- en blogtalent :) dat doet mij wel iets! Dank u wel! Zij is minstens even blij met haar jurk en verjaardag als ik nu ;)

      Verwijderen
  2. Wauw, zo'n prachtige jurk! Toch wel een van de mooiste die ik al gezien heb in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amaai seg zo'n compliment, dank u wel!!!

      Verwijderen
  3. Missie geslaagd! Wat een prachtige prinsessen jurk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Missie geslaagd! Wat een prachtige prinsessen jurk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige jurk en wat een prachtige prinses. Ik kan geloven dat jouw liefde niet in woorden te omschrijven valt!

    BeantwoordenVerwijderen