dinsdag 27 december 2016

Eindelijk eens iets voor zoonlief!

Ik zei al in de vorige post dat iedereen een feestoutfit kreeg. Dus ook Lars. Eindelijk!!! Na de vorige Ole dacht ik écht dat ik snel nog eens iets voor hem zou naaien, want wat was hij blij en fier toen. Maar helaas rolden er enkel rokjes en jurkjes vanonder de machine...




Nochtans lag deze stof hier al van toen in de kast. Hoog tijd er dus terug een Ole van te maken!
Ik ging nog eens lezen en op basis van mijn bedenkingen toen, maakte ik de kraag wat ronder en spande ik de boordband iets meer aan. Verder veranderde ik niets, want de 98 zit nog steeds ruim dus groter mag het zeker niet zijn.




Ik koos ervoor om de boordbanden en de kraag af te werken met een accent-kleurtje, maar helaas had ik dat niet in huis toen ik last minute besliste nog iets te naaien voor Lars... Ik dook in mijn voorraad spullenhulp-kledij en kwam daar nog een zwart borstvoedingsshirtje tegen dat ik nooit meer gebruikte. Dat kreeg direct een nieuwe bestemming :)




Ik ben heel blij met het resultaat en ben zeker dat het hier heel vaak zal gedragen worden! Lars was ook helemaal in zijn nopjes en maakte toch 2 minuten tijd voor mij voor een fotoshoot. De rest van de foto's moest ik maken tijdens het spelen :)







Het is een schatje ons Larsje... Ik ga er deze keer geen 6 maanden over laten gaan voor ik nog eens iets voor hem maak!



Stof: VVV grijs van Zonen 09
Patroon: Ole van Zonen 09



6 opmerkingen:

  1. Wat een knappe kerel in een prachtige Ole! Nee, niet meer zolang wachten nu!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Zo leuk als de zonen blij zijn met wat we maken, en met een Ole in dit prachtige stofje kan dat niet anders!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel! Fantastisch hé hoe blij je ze daarmee kan maken!!! Zo dankbaar dat ze zijn!

      Verwijderen