maandag 22 mei 2017

Nena-top en jurk

Katrien van Kaatje Naaisels die mij vraagt om een nieuw patroon te testen? Daar twijfel ik geen seconde over. Natuurlijk zeg ik daar volmondig JA op! Ook al was het hier een drukke periode met verbouwingen, een week bosklassen, battle of the blogs,...
Een patroon van Kaatje Naaisels, daar vind je altijd tijd voor!


De Tulip was er al ééntje om U tegen te zeggen en dat is de Nena nu ook: perfecte pasvorm, prachtige details die je nergens anders ziet, gedetailleerde handleiding, mooie vormgeving en opnieuw de optie om zowel een jurk als een top te maken.



Ik koos voor een jurkje om de simpele reden dat ik deze stof in mijn hoofd had en ik te veel had liggen om daar enkel een topje mee te maken. En Lotte heeft nooit een bezwaar tegen jurkjes dus geen moeilijke beslissing!






Ik werkte de armsgaten niet af met biais zoals in de omschrijving staat, maar gebruikte paspel. Ikzelf vind dat iets gemakkelijker en het fijne bandje geeft nog een extra accent aan het geheel.
Achteraan koos is voor een strikje voor wat extra kleur en voor de plooi omdat dit zo professioneel oogt :)




Lotte is blij met haar comfortabele, nieuwe jurk en ik kijk ernaar uit om de top ook te proberen!





Wil je zelf ook aan de slag?
Ga snel naar Kaatje Naaisels webshop en koop momenteel al haar patronen aan 10% korting met de code HAPPYNENA.
Voor extra inspiratie kan je altijd terecht bij de volgende dames :)

Bel’Etoile ♥ Mamadammeke ♥ Me Toezie
Made by Mazella ♥ Bellevi ♥ Woohoo!
Patroon: Nena Jurk en Top van Kaatje Naaisels
Stof: Color Dash Pink Little van Robert Kaufman - Cas en Nina

6 opmerkingen:

  1. Knap gedaan. Dat felle in dat jurkje vind ik helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel :) Dan komt die fluoroze gilet in de kast ook nog eens van pas ;)

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan met die paspel aan de armgaten. Ik ben daar wel fan van!

    BeantwoordenVerwijderen